Bye, bye Geneseo! - Reisverslag uit Geneseo, Verenigde Staten van Liesbeth - WaarBenJij.nu Bye, bye Geneseo! - Reisverslag uit Geneseo, Verenigde Staten van Liesbeth - WaarBenJij.nu

Bye, bye Geneseo!

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

18 December 2012 | Verenigde Staten, Geneseo

Helaas is de laatste dag in Geneseo alweer aangebroken. Ik weet nog hoe lang ik er naar uit heb gekeken om in Amerika te studeren en nu is het voorbij. Ik heb hier een geweldige tijd gehad! Wat een geweldig leuke universiteit. Ik heb hele leuke, interessante en gezellige mensen ontmoet. Ik heb heel veel geleerd over Amerika en Nederland en over andere culturen!

Nu is het nog even druk. De finals zitten er op en het is tijd om alles klaar te maken voor een grote reis door Amerika. Morgen eerst nog even gauw op en neer naar Canada en dan is het tijd om naar LA te gaan! JOEEHEOOEE!! Ik heb er zin in!

xx

Liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 03 Aug. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 3775

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2012 - 31 Januari 2012

Retourtje Geneseo

Landen bezocht: