November it is! Finally! - Reisverslag uit Geneseo, Verenigde Staten van Liesbeth - WaarBenJij.nu November it is! Finally! - Reisverslag uit Geneseo, Verenigde Staten van Liesbeth - WaarBenJij.nu

November it is! Finally!

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

02 November 2012 | Verenigde Staten, Geneseo

De afgelopen weken waren erg druk, ik ben dan ook erg blij dat het eindelijk november is. November betekent travelmaand! Het is helaas ook de enige volle maand die we hier nog op Geneseo mogen spenderen. Dus ik moet er maar flink van genieten!

November is de travel maand! Op het programma voor deze maand staat bezoekjes aan Boston, Philadelphia en Chicago! Volgende week ga ik met een groepje naar Boston. De week erop met Kate naar Philadelphia. Daar gaat zij de halve marathon van Philadelphia rennen en ik ga haar aanmoedigen. Voor mij stond de marathon ook op de planning, maar inmiddels loop ik al drie weken met een knieblessure rond. Zielige Liesbeth!

Ondanks het harde studeren hebben we in oktober natuurlijk van alles meegemaakt. Hurricane Sandy hebben we helemaal overleeft. Gelukkig! Verder komen de Amerikaanse verkiezingen steeds dichterbij en dat is toch wel iets waar de Amerikanen zich mee bezig houden. Wie zal het worden..? Verder hebben we natuurlijk Halloween gevierd en misschien vieren we halloween dit weekend wel weer! Ik was spiderwoman!

Ook zijn we begonnen met broomball en floorhockey. Broomball is letterlijk hockeyen op het ijs, maar zonder schaatsen aan. Het was erg grappig om te doen! We hebben vandaag onze eerste wedstrijd zaalhockey. Hopelijk werkt mijn knietje mee en kan ik meespelen!

Liesbeth

  • 02 November 2012 - 15:15

    Linda:

    Ha drukteschopper. Leuk om weer eens een verhaaltje van je te lezen!
    Ik wil oook een keer Broomballen. Hopen dat er ijs ligt als je terugkomt, dan kan je
    het me leren.

    Geniettt ervan. Hoe gingen je tentamens?
    x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 03 Aug. 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 3782

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2012 - 31 Januari 2012

Retourtje Geneseo

Landen bezocht: